src='http://www.geocities.com/sehatserasi72/tabview.js' type='text/javascript'/>

Introduction

Assalamualikum kepada anda yang sudi melawat ke blog saya yang tak seberapa ini.Trime kasih sgt-sangat..Bersyukur ke hadirat ilahi dapat kita bertemu di dalam blogger ini.Smoga anda pnjng umur murah rezeki dan berbahagia bersama sahabt dan keluarga yang tercinta.Kepada anda.jgnlah segan lawati blog saya yer.Tidak lupe juga untuk saya ucapkn trime kasih yang tidak terhingga kepada anda-anda semua.Teruskn membaca dan melawati blog saya yer.Jangan lupe clik follow ea..Enjoy.. ('',)

Assalmualikum


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pengikut












Sabtu, 25 Disember 2010

Panduan Zikir Dan Doa Untuk Kekal Cantik Berseri



1.Untuk kelihatan cantik menawan berseri awek muda,luaran dan dalaman amalkanlah mmbaca zakir degan cara seperti berikut..

*Baca ( ya badiyah ) 1x
*Baca ( ya Nur ) 1x
*Baca (ya hadi )1x
*Baca (ya allah ) 3x

Amalkan membaca zikit ini dan meniup ke tapak tangan dan sapu ke muka anda setiap kali..


2.Amalkan membaca ayat2 seperti berikut.:-

*Baca ayat 35,36,37 dan 38 dari surah al-waqiah pada setiap selepas subuh..
*Selepas baca ayt ini hembuskan pada air dan terus minum air tesebut..

Kaedah ini adalah rawatan dalaman agar kelihatan cantik muda dan betenaga di luar mahupun dalam..insyaallah..

3.Bacalah surah al-waqiah sebelum tidur tiap2 hari..nescaya kita akn dimurahkan rezeki dan mndapt ketengan jiwa..insyaallah..

**Sedikit tambahan dan perkongsian**
kepada yg selalu sakit kepala atau migrain,amalkan ayat 19 dari surah al-waqiah..moga2 boleh menghilang dan meredakan sakit kepala yg dialami insyaallah..



*nasihat saya smoga anda tidak mnyalahgunakan ayt suci ini*

Sekian selamat beramal.. :)
Trima kasih..

Ikhlas dari saya muhammad zabidi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan